Draugaukime: facebook instagram gplius youtube email skype vimeo more

PILATES

Stirpina raumenyną, gerina laikyseną, lanstumą ir pusiausvyrą.

TVARKARAŠTIS TRENERĖ SIGITA
Simona_316x261
"Neapsigaukite, pilateso užsiėmimuose nebus progų lengvam pagulinėjimui, ypač jei visus judesius atliksite preciziškai kokybiškai. O judesių kokybė ir užsiėmimų reguliarumas, jei tikėsime pilateso metodo kūrėju Džozefu Pilatesu, netruks pradžiuginti jus nauju kūnu. Anot jo po 10 užsiėmimų jūs pajusite skirtumą, po 20 – pamatysite, o po 30 turėsite naują kūną. Tik tam būtina viena sąlyga – treniruočių reguliarumas." SIGITA Grupinių užsiėmimų trenerė

Didžiausią dėmesį pilateso metodas skiria kūno centrui. Tai zona, apjungianti liemens raumenis, pilvo presą, apatinę nugaros dalį, klubų ir sėdmenų raumenis. Pagal Dž. Pilatesą tai yra viso kūno pagrindas – „jėgos centras“.  Būtent šie raumenys laiko stuburą bei vidinius organus, tad jiems būtinas išskirtinis dėmesys.

 

Pilateso arsenale 34 klasikiniai pratimai ir apie 500 jų variacijų, todėl ši treniruotė gali būti labai įvairi ir pritaikyta skirtingo pasirengimo žmonėms. Reguliariai mankštinantis pagal pilateso metodiką kūnas taps lankstesnis, sąnariai įgaus daugiau paslankumo, pagerės laikysena. Ir svarbiasia – po tokios treniruotės jausitės ne nuvargę, o žvalesni! 

 

Kodėl pilatesas?

Pilatesas – lanksti ir saugi sistema, kurią galima pritaikyti tiek reabilitacijai, tiek profesionalaus sportininko meistriškumui kelti. Ši mankšta formuoja taisyklingo judėjimo principus, tad yra puikus pamatas kitoms, intensyvesnėms treniruotėms.

 

baneris2

PAPILDOMA INFORMACIJA

Trukmė: 55 min.
Intensyvumas:
Ką duoda ši treniruotė?
Jėga:
Ištvermė:
Lankstumas:
Atsistatymas:
Šią treniruotę taip pat veda:

GOODLIFE draugai

Sukurta: Vata Studio
X

Gauk pakvietimą nemokamai treniruotei ir išbandyk kardinaliai atsinaujinusį GOODLIFE sporto klubą. Čia gausi viską, ko reikia TAVO sėkmės istorijai:

Grupinė treniruotė
Asmeninė treniruotė
Kūno sudėties analizė
Vadybininko konsultacija