Roll masažas

Teigiami pokyčiai pajaučiami iškarto po pirmojo užsiėmimo.

TVARKARAŠTIS TRENERĖS

Roll -Masažas – miofascialinio atpalaidavimo treniruotė

 

Žodis „miofascialinis“ kilo is žodžių „mio“ (graik. Myós – raumuo) ir „fascija“ (lot. Fascia – raištis, juosta). Visiems pažįstamas įsitempusių raumenų skausmas, bet įtampa ir sąstingis atsiranda jungiamąjame audinyje – fascijose. Fascija – tai tąsus audinys, kuris supa visus raumenis, organus, kaulus, kraujagysles, kiekvieną raumenų skaidulą. 

 

Kai kūnas nuolatos laisvai bei subalansuotai juda, fascijinis audinys taip pat juda laisvai bei subalansuotai, palengvindamas judesius tarp skirtingų kūno dalių.  Tačiau fascija, veikiama nuolatinio streso bei judesio stokos, tampa nelanksti ir praranda savo takią būseną.  Fascijos sluoksniai ima klijuotis vienas ant kito, sudarydami skaudžius mazgus.  Fascijos sluoksniai sulimpa dėl judesių stokos, todėl yra labai svarbu atlikti tinkamus miofascijų atpalaidavimo ir tempimo pratimus. 

 

Roll -Masažas treniruotėje, naudojant Pilates volus, bus atliekami įvairūs pratimai, kurių dėka maksimaliai efektyviai atpalaiduojami raumenys ir fascijos.

 

Rezultatas: pašalinama įtampa, pagerėja lankstumas ir sąnarių paslankumas. Teigiami pokyčiai pajaučiami iškarto po pirmojo užsiėmimo.

PAPILDOMA INFORMACIJA:

Treniruotės vyksta: 

Reebok functional zone

Treniruočių laikas:

II 20:00 val. Sigita

IV 20:00 val. Ramunė

Treniruotės intensyvumas: +

Treniruotės trukmė: 55 min.

Kategorija: Kūnui ir sielai

Treniruotė vyksta basomis.