Pratimai daug laiko praleidžiantiems ant kėdės

Sveikata | 2015.09.04

Sėdėjimas – tai šių dienų rūkymas. Pasak sporto klubo „Goodlife“ trenerio Donato Klimašausko, šiandien sveikatos specialistai nevyniodami žodžių į vatą perspėja – sėdėjimas, kaip ir rūkymas, lėtai žudantis įprotis. Pasirodo, šiandien žmogus vidutiniškai per dieną net 9,3 val. praleidžia sėdėdamas, net miegamajame trumpiau – vos 7,7 val.

Atkreipkite dėmesį – 80% sporto salėms skirtų treniruoklių sukurti taip, kad atvykę į sporto salę jūs ir vėl prisėstumėte. Ilgas sėdėjimas nepagerina ir mūsų laikysenos, o nuo jos priklauso ne tik išvaizda, bet ir nuotaika, emocijos ir gyvenimo kokybė. Sveikatą įtakoja netgi mūsų galvos pozicija. Kokią įtaką jūsų stuburui turi ilgai trunkantis sėdėjimas, kokie procesai vyksta kūne, ką daryti, jei tenka po šešias ir daugiau valandų per parą sėdėti – atsakymus į šiuos bei panašius klausimus rasite, pažiūrėję DELFI TV parengtą vaizdo siužetą.

„Tegul kelių minučių judesio intarpai sėdimo darbo režime tampa įpročiu – tos kelios minutės bus neįkainojamas vaistas atitolinantis sėdėjimo sukeliamus negalavimus“, – pataria treneris D. Klimašauskas.

Paleisti video
Grįžti į blogą