Žygimanto sėkmės istorija: sportas – geriausia ateities investicija

2017.03.20

Žygimantui dabar 24 -  jis jaunas, energingas ir be galo motyvuotas. Tačiau prieš metus šis jaunuolis atrodė ir jautėsi kitaip. Stresas, 108 kg ir nulinis fizinis pasirengimas. Tai privertė supykti ant savęs ir suteikė pavydėtinos motyvacijos keltis 5 ryto ir skubėti į sporto klubą bei kardinaliai peržiūrėti mitybą. Šiandien prieš jus naujasis Žygimantas.

Kas privertė atverti sporto klubo duris? Kodėl pasirinkai GOODLIFE?

Nors turėjau antsvorio, svariausia priežastimi ieškoti sporto klubo buvo – stresas. Bičiulis garantavo, kad pradėjęs sportuoti, stresą pamiršiu arba sugebėsiu su juo susidoroti. Svoris taip pat buvo opi problema, iki pasirodymo „Goodlife” kontroliuodamas mitybą jau buvau palengvėjęs nuo 120 iki 108 kg.

Na, o nemokama pirmoji treniruotė ir mitybos specialistų konsultacija buvo svari priežastis pasirinkti būtent „Goodlife”.

O kas paskatino mankštintis individualiai su asmeniniu treneriu? Ar ši strategija pasiteisino?

Pirmąją treniruotę, o tiksliau testą, atliko Vytautas Balkūnas. Kai šis išbandymas judesiais baigėsi, tapo aišku, kad esu labai labai silpnas, mažai turiu raumeninės masės. Tiesą sakant net negalėjau pagalvoti, kad esu toks silpnas. Tikrai supykau ant savęs.

Treneris rekomendavo bent 10 treniruočių atlikti prižiūrimam asmeninio trenerio. Aš ir pats supratau, kad negebėdamas taisyklingai pritūpti, negalėsiu teisingai atlikti ir kitų judesių. O ir nuo ko pradėti nelabai buvo aišku. Tad kito pasirinkimo, kaip tik darbas su asmeniniu treneriu aš net neturėjau. Tai, kad savarankiškai sportuoti dar negaliu patvirtino ir vienas bandymas, po kurio teko daryti dviejų savaičių pertrauką.

Zygimantas ir Vytautas3

Kokie buvo užsibrėžti tikslai? Nuo ko prasidėjo jų šturmas? 

Pagrindinis tikslas – stiprėti fiziškai ir tuo pačiu mesti viršsvorį, mažinti riebalinį sluoksnį, didinti raumeninę masę. O kova su antsvoriu prasidėjo virtuvėje.

Kokie nauji principai atsirado mityboje?

Jau anksčiau supratau, kad turiu susitvarkyti su mityba. Ilgą laiką valgiau be jokio režimo, užkandžiaudavau kada panorėjęs, sėdėdavau prie televizoriaus ar kompiuterio iki išnaktų ir valgydavau. Tad nebuvo nei miego, nei valgymo režimo. Dabar stengiuosi nuolat kontroliuoti suvalgomo maisto kiekį, nes esu sunkiai pasotinamas, jei akys mato – tai ir nori.

Daug taškų ant i sudėliojo ir mitybos specialisto konsultacija. Tad dabar vakarais nevalgau angliavandenių, vengiu kepto riebaluose maisto, laikausi rekomenduotų produktų sąrašo, pradėjau valgyti žuvį (anksčiau jos mano meniu nebuvo), vartoju Omega-3 ir laikausi reguliarumo. Taip pat nebevartoju alkoholio, mečiau rūkyti ir susitvarkiau miego režimą

O kaip sekėsi sporto salėje? Kokie pasiekimai čia?

Teko pradėti nuo bazinių judesių, kurie palaipsniui sudėtingėjo. Vėliau prisijungė ir jėgos bei ištvermės pratimai. Pradžioje buvo sunku suprasti visas judesių subtilybes, nes neturėjau raumenų, nejaučiau savo kūno ir nemokėjau jo valdyti. Vytautas skatino nepasiduoti, vis primindavo, kad geriau jau mažiau, bet techniškiau, neleido forsuoti, skubėti.

Zygimantas ir Vytautas2

Dabar fizinė ištvermė ir jėga tikrai išaugo: anksčiau atsispaudimai kėlė daug vargo, šiandien 10 atsispaudimų – vienas juokas. Svoris taip pat krito, buvo etapas, kai svėriau 81 kg, šiandieninis mano svoris – 87 kg.

Be fizinių pasiekimų ne mažiau džiugina ir pasikeitusi gyvenimo kokybė, savijauta, ypač psichologinė būsena. Išaugo pasitikėjimas savimi. Tapau aktyvesniu, nes judėti tapo lengviau.

Sportuoji tris kartus per savaitę su treneriu Vytautu anksti ryte. Kas labiausiai motyvuoja keltis anksti ir lėkti į sporto salę?

Treniruotės man – šventas reikalas. Mano motyvacija buvo ir yra milžiniška, tad keltis 5 val. ryto nėra sunku. 7:20 aš jau ant bėgimo takelio, o nuo 8 val. plušame su Vytautu.

Prasidėjus pokyčiams motyvuodavo ir aplinkinių reakcija. Kasdien stebint save tų pokyčių nematai, tad būtent iš draugų ir tėvų reakcijos supratau, kad esu teisingame kelyje.

Šiandien žinau, kad sportuosiu visą likusį gyvenimą. Man tai jau tapo įpročiu. Galvoju apie ateitį, noriu būti sveikas net ir sulaukęs solidaus amžiaus, tad sportas – geriausia investicija.


Trenerio Vytauto Balkūno komentaras

Pamenu tą dieną, kai Žygimantas atvyko į pirmąją treniruotę. Pirma mintis – tai bus iššūkis man ir teks nemenkai pasistengti, tačiau net nenumaniau, kad būna tokių motyvuotų žmonių. Žygimantas pademonstravo retai sporto salėje sutinkamą motyvaciją, kantrybę ir užsispyrimą. Nė karto iš jo neišgirdau – nebeturiu noro, man sunku, skauda, kada nukris man kažkiek svorio, kada tie rezultatai pasimatys. Žygimantas dirbo sunkiai ir kantriai laukė.

Ir atėjo ta diena, kai jis gali pasakyti – štai naujasis AŠ. Jis tikėjo tiek manimi, tiek savimi. Tačiau jei ne griežta mitybos, sporto ir poilsio kontrolė, tokių rezultatų neregėtume. Žygimantai, Tu tikras ŠAUNUOLIS, tu dar kartą įrodei, kad noras ir pasitikėjimas, BET TIK TIKRAS NORAS ir PASITIKĖJIMAS, gali atvesti į sėkmę.