Andriejaus sėkmės istorija: 60 kilogramų pakeitę gyvenimą

2018.01.31

32 metų Andriejus „Goodlife” sporto klube treniruojasi jau beveik metus. Ir šie metai jam buvo kupini ryškių pokyčių. Šiandien Andriejus net 60 kilogramų lengvesnis, žymiai lieknesnis ir sveikesnis. Ir tai dar ne viskas, kaip prasitarė pats sėkmės istorijos herojus: „pasikeitė net charakteris, iš namisėdos intraverto tapau aktyvaus laisvalaikio bei bendravimo mėgėju.” Pasirodo fizinė veikla keičia ne tik kūno formas…

Kokios priežastys, Andriejau, Tave privertė praverti sporto klubo duris? Ar Tavo dienotvarkėje ir anksčiau buvo sportiškų užsiėmimų?

Mano santykis su sportu iki pasirodymo „Goodlife” buvo labai epizodiškas. Bandymas sportuoti savarankiškai viename sporto klube buvo labai trumpalaikis – manęs neužkabino ta veikla, o liga privertė atidėti reguliarias treniruotes neribotam laikui. Net ir mokykloje buvau nuolat atleistas nuo fizinio lavinimo pamokų, nes dažnai sirgau. Taip užgyvenau nemenką antsvorį. Tačiau noras keistis, pakeisti gyvenimo būdą kirbėjo galvoje ne vienerius metus. Tad atėjimą į „Goodlife” siejau su pokyčių pradžia. Užsispyriau ir nusprendžiau nebelaukti, o veikti.

Abstraktus pokyčių noras ar visgi konkretūs tikslai tapo kelrodžiu?

Dar 2016 vasarą mano svoris buvo 147 kg, ūgis 180 cm. Po fizinio pasirengimo testo, jį atlikęs “Goodlife” treneris Tadas Jackūnas padėjo išsigryninti pirmuosius tikslus – numesti 10 kilogramų ir dešimčia centimetrų sumažinti liemens apimtis. Taip pat neramino didelis riebalinis sluoksnis bei pagal fizinę būklę nustatytas mano biologinis amžius, jis net penkiolika metų lenkė mano tikrąjį.

Kaip tikslai pakeitė Tavo dienotvarkę, kiek joje teko atseikėti laiko treniruotėms?

Treneriai Goodlife (7 of 35)

Pradėjau nuo 2-3 individualių treniruočių per savaitę, vėliau Tadas prijungė kardio treniruotę, kurią atlikdavau jau savarankiškai. Prie tokio krūvio pripratau gana greitai, tad pamažu sporto salėje ėmiau lankytis beveik kasdien. Net ir dabar stengiuosi sportuoti šešis kartus per savaitę. Nusistovėjo toks treniruočių režimas: 3 treniruotės mažoje grupėje su asmeniniu treneriu, viena individuali (dažniausiai bokso) treniruotė su asmeniniu treneriu ir dvi dienos kardio užsiėmimų.

Taip sportuojant, matyt, nereikėjo ilgai laukti rezultatų?

Pirmieji rezultatai pasirodė jau po kelių mėnesių, juos fiksavome GOODLIFE programėlėje. Nieko nelaukdamas ėmė kristi svoris: kovą dar svėriau apie 100 kg, vasaros pabaigoje svarstyklės rodė jau 87 kg.

Pakako vien treniruočių, ar teko koreguoti ir mitybą?

Be abejo teko. Visų pirma buvau priverstas įvesti tvarką savo maitinimosi režime. Teko atsisakyti gausaus valgymo vakare, saldumynų ir miltinių patiekalų. Penki valgymai per dieną, pusryčių grįžimas į meniu, aiškus angliavandenių ir baltymų paskirstymas racione tapo kertiniais pokyčiais.

Kaip manai, kas tapo Tavo pagrindiniu sėkmingų pokyčių receptu?

Treneriai Goodlife (12 of 35)

Aiškus dienos režimas ir disciplina. Tvarkinga mityba, fizinė veikla, aktyvus laisvalaikis ir poilsio režimas – štai mano receptas. Ir, be abejo, motyvuojanti komanda: ir puikus treneris, ir mažos sportuojančiųjų kartu grupės nariai. Mes vieni kitus labai palaikome. Taip pat svarbus sprendimas – rezultatų siekti su asmeninio trenerio Tado pagalba. Tai reiškia, kad kelyje link rezultatų nebuvo jokios demotyvuojančios monotonijos, netrūko akylos priežiūros judesių technikai ir patarimų bei rekomendacijų visais kylančiais klausimais. Tiesą sakant, pradžioje buvau suplanavęs dešimt įžanginių treniruočių su asmeniniu treneriu, tačiau dirbti su Tadu man taip patiko, kad kartu sportuojame ir toliau.

Kokie pokyčiai Tave patį labiausiai džiugina? Ir kokius pokyčius dar esi numatęs ateičiai?

Be pokyčių, kuriuos galima išmatuoti skaičiais, taip pat pagerėjo bendra sveikatos būklė. Pamiršau mane dažnai kamavusius galvos skausmus, tai reiškia, kad pamiršau ir vaistus. Pagerėjo miego kokybė, esu kupinas jėgų. Taip pat pasikeitė ir gyvenimo būdas ir net mano charakteris. Anksčiau buvau tikras namisėda, dabar neįsivaizduoju laisvalaikio ir atostogų be aktyvios veiklos. Atrodo, kad uždarumas išgaravo kartu su kilogramais. Man patinka bendrauti, esu motyvuotas ir orientuotas į tikslus ir dabar turiu pakankamai užsispyrimo juos įgyvendinti. Panašu, kad pokyčiai padėjo patikėti savo jėgomis, dabar nebenumoju ranka ir nebegalvoju, kad bus gerai, kaip yra, žinau, kai noriu – galiu viską pakeisti.

O priešaky dar laukia treniruotės su Tadu ir kūno tobulinimas: noriu dar sumažinti riebalinį sluoksnį, sustiprinti raumenyną. Geros savijautos jau nebeįsivaizduoju be sporto.

Asmeninio trenerio Tado Jackūno komentaras

Andriejus į „Goodlife” atėjo labai motyvuotas, tačiau gana silpnos fizinės būklės. Kažkada bandęs sportuoti, bet metęs šį užsiėmimą dėl ligos, jis daugiau ir neturėjo aktyvaus santykio su fizine veikla. Tad mano pagrindinė užduotis pradžioje buvo ne apkrauti kūną, kad kuo greičiau imtų ryškėti rezultatai, bet sužadinti kuo didesnį įsitraukimą. Svarbu buvo suprasti, kas Andriejui patinka, kas psichologiškai kelia motyvaciją, kad treniruotės taptų įpročiu, kad norėtųsi į jas eiti. O jei jau treniruotės tampa reguliaria veikla, tikėtina, kad rezultatai pasirodys. Taip pat svarbios buvo ir dietologo konsultacijos, išprovokavusios pokyčius mityboje. Drastiškas svorio kritimas kerta per imuninę sistemą, tad priežiūra, neleidžianti nuklysti į šoną, buvo būtina.

Mano nuomone, kertiniais pokyčių katalizatoriais tapo Andriejaus motyvacija ir užsispyrimas, specialistų priežiūra ir ryšys su kartu sportuojančiais. Sportuoti mažoje grupėje daug lengviau, nes visus sieja bendras tikslas. Tad mane, kaip trenerį, ne mažiau kaip akivaizdūs fiziniai pokyčiai, džiugina ir pasikeitęs Andriejaus charakteris bei gyvenimo būdas. Jis dabar tiesiog mėgaujasi bendravimu, o sportas jam tapo ne varginančia rutina, o atsipalaiduoti po darbo dienos padedančiu laisvalaikiu.

 

 Andriejus „Klauskite daktaro“ laidoje: video įrašas.

Asmeninis archyvas

DSC_0082 DSC_0161 2016 gruodzio 31 DSC_3690