Draugaukime: facebook instagram gplius youtube email skype vimeo more

MOTHER & CHILD

Sportas ir bendravimas su kitomis mamomis - puiki terapinė priemonė.

TVARKARAŠTIS TRENERĖ RAMUNĖ
Ramune-S-m
"Ši neaukšto intensyvumo programa specialiai sukurta mamytėms ir jų mažyliams. Specialiai subalansuoti pratimai saugiam kūno stiprinimui po gimdymo bus įžanga į ateityje planuojamas intensyvias kasdienes treniruotes. Tai taip pat kokybiškas mamos ir mažylio laikas kartu, tad kviečiu pagerinti fizinę savijautą, truputį prasiblaškyti ir surasti naujų bendraminčių." Ramunė Supranavičienė Grupinių užsiėmimų trenerė

Kūnas išvargintas nėštumo, skauda nugarą, talija atrodo dingusi negrįžtamai, akis bado užsilikę nereikalingi kilogramai, o visas gyvenimas staiga susitraukiа iki namų zonos? Vykite liūdesį šalin ir ateikite pas mus, bendravimas ir sportas daro stebuklus.

 

Kviečiame mamytes su vaikais nuo 3 mėnesių sportuoti kartu. Jūsų laukia pratimai, specialiai subalansuoti kūno „atgaivinimui” po nėštumo iššūkių, tai lyg įžanga į saugias intensyvesnes treniruotes. Didžiausią dėmesį, be abejo, skirsime juosmens, pilvo preso, nugaros raumenų tvirtinimui. Nepamiršime ir rankų, krūtinės, kojų, užpakaliukų – stengsimės, kad nebūtų jokio disbalanso.

 

Kodėl „Mama ir vaikas”?

Sportuojanti mama – laiminga mama. Tačiau po gimdymo nerekomenduojama sportuoti vienoms pačioms namuose, šiuo jautriu periodu itin svarbus pratimų pasirinkimas ir atlikimo technika. O sportuoti kartu su kitomis mamomis bei vaikučiais bus kur kas smagiau – gal čia susirasite ir naujų draugių.

 

baneris2

PAPILDOMA INFORMACIJA

Trukmė: 60 min.
Intensyvumas:
Ką duoda ši treniruotė?
Jėga:
Ištvermė:
Lankstumas:
Atsistatymas:

GOODLIFE draugai

Sukurta: Vata Studio
X

Gauk pakvietimą nemokamai treniruotei ir išbandyk kardinaliai atsinaujinusį GOODLIFE sporto klubą. Čia gausi viską, ko reikia TAVO sėkmės istorijai:

Grupinė treniruotė
Asmeninė treniruotė
Kūno sudėties analizė
Vadybininko konsultacija