Draugaukime: facebook instagram gplius youtube email skype vimeo more

BODY PUMP

Dinamiška, intensyvi, motyvuojanti ir nuotaikinga treniruotė.

TVARKARAŠTIS TRENERĖ JULIJA
JulijaBepersciute1
"Užsiėmimas labai dinamiškas, įtraukiantis skirtingas raumenų grupes, išnaudojant skirtingą inventorių. Ir visos treniruotės metu skamba speciali ritmą bei intensyvumą diktuojanti nuotaikinga muzika. 60 treniruotės minučių paskirstytos taip, kad dėmesį tolygiai gautų net 8 raumenų grupės. Bus karšta, bus sunku, bet kartu ir nenuobodu." Julija Beperščiūtė Grupinių užsiėmimų trenerė

Prieš pagrindinę intensyvių pratimų dalį, be abejo, apšilsime, o treniruotės pabaigoje keletą minučių skirsime tempui sumažinti bei atvėsti. Pagrindinėje treniruotės dalyje jūsų lauks pritūpimai, įtupstai, rankų lenkimai, tiesimai, mostai į šalis, traukos spaudimai, atsilenkimai. Lavinsime ne tik raumenis ir jėgą, bet ir greitį bei ištvermę.

 

Baziniai pratimai jums tikrai pažįstami, tik Body Pump treniruotės metu teks vieną judesį kartoti po 70-100 kartų. Keisis tempas, pratimai, papildomi svoriai, tad treniruotė pareikalaus nemažai jėgų bei ištvermės, o kartu ir lavins šias savybes. Taip pat ryškės raumenys, o nuo nemenkos kardio dozės sudegs apie 500-600 kalorijų, tad tirps ir riebalinis sluoksnis.

 

Kodėl Body Pump?

Ne veltui ši treniruotė – viena populiariausių pasaulyje. Ji efektyviai stiprina visą kūną, degina riebalus ir leidžia greičiau pasiekti norimų rezultatų. Jau po pirmų savaičių galėsite džiaugtis kūno pokyčiais.

 

BODYPUMP VIDEO

 

baneris2

PAPILDOMA INFORMACIJA

Trukmė: 60 min.
Intensyvumas:
Ką duoda ši treniruotė?
Jėga:
Ištvermė:
Lankstumas:
Atsistatymas:
Šią treniruotę taip pat veda:

GOODLIFE draugai

Sukurta: Vata Studio
X

Gauk pakvietimą nemokamai treniruotei ir išbandyk kardinaliai atsinaujinusį GOODLIFE sporto klubą. Čia gausi viską, ko reikia TAVO sėkmės istorijai:

Grupinė treniruotė
Asmeninė treniruotė
Kūno sudėties analizė
Vadybininko konsultacija