Draugaukime: facebook instagram gplius youtube email skype vimeo more

STRONG SMALL GROUP

Iššūkis tiems, kurie nori maksimalių rezultatų.

TVARKARAŠTIS
tadas-22
"Jėgos treniruotės padeda ne tik didinti raumenų masę ir gerinti jėgos savybes. Jos skatina metabolizmą, gerina savijautą ir turi daug kitų gerų pusių. STRONG grupėse išbandysite savo galimybių ribas sportuodami saugiai su asmeninio trenerio priežiūra." Tadas Jackūnas Asmeninis treneris

STRONG SMALL GROUP - tai treniruotės mažose grupėse, kurių pagrindinis tikslas – lavinti jėgos savybes ir didinti raumenų masę. Darbas vyksta su asmeniniu treneriu mažose grupėse iki 5 žmonių. Užsiėmimų metu sportuojame drauge su komanda, tačiau pratimai parenkami ir derinami su grupe pagal jums individualiai parengtą treniruočių programą.

 

Strong treniruotės skirtos pažengusiems. Jų metų naudojama daug jėgos ir sprogstamųjų judesių, naudojami tiek funkciniai judesiai įvairi statinė apkrova: štangos, svarmenys, giros ir kita. Pratimai bei jų modifikacijos dažnai keičiamos, kad kūnas nepriprastų ir būtų pasiektas maksimalus progresas. Strong treniruotės apima visas raumenų grupes. Šios treniruotės – iššūkis tiems, kurie nori maksimalių rezultatų.

 

Treniruotės mažose grupėse suderina geriausias asmeninių ir grupinių treniruočių savybes: asmeninį dėmesį ir individualumą bei motyvaciją gaunamą iš grupės. Mažos grupės – puiki treniruočių forma siekiantiems rezultatų.

PAPILDOMA INFORMACIJA

Trukmė: 55 min.
Intensyvumas:
Ką duoda ši treniruotė?
Jėga:
Ištvermė:
Lankstumas:
Atsistatymas:
Šią treniruotę taip pat veda:

GOODLIFE draugai

Sukurta: Vata Studio
X

Gauk pakvietimą nemokamai treniruotei ir išbandyk kardinaliai atsinaujinusį GOODLIFE sporto klubą. Čia gausi viską, ko reikia TAVO sėkmės istorijai:

Grupinė treniruotė
Asmeninė treniruotė
Kūno sudėties analizė
Vadybininko konsultacija