Draugaukime: facebook instagram gplius youtube email skype vimeo more

STRETCHING

Treniruotė skirta pilvo raumenims bei tempimo pratimams.

TVARKARAŠTIS TRENERĖ VILMA
Vilma2
"Tiesiog maloniai išsitempkite po ilgų dienos darbų. Šios treniruotės kaip ranka nuims per dieną susikaupusią įtampą." Vilma Brinec Grupinių užsiėmimų trenerė

STRETCHING - tempimo ir atsistatymo treniruotė, kurios metu funkcionaliai atpalaiduojami ir regeneruojami viso kūno raumenys, raiščiai. Ypač tinka po didesnių krūvių arba ilgo sėdimo darbo. Treniruotės metu stiprinami kūno ašies raumenys – pilvo preso ir nugaros. Taip pat specialiais balanso pratimais pasiekiami gilieji, stabilizuojantys raumenys. Atliekami įvairių technikų dinaminiai ir statiški tempimo pratimai suteikia galimybę atstatyti sutrumpėjusius/ pertemptus raumenis ir grąžinti kūnui prigimtinį balansą. Ši treniruotė geriną kraujotaką, limfinės sistemos darbą bei medžiagų apykaitą. Taip pat didelis dėmesys skiriamas sąnariams ir jų mobilumui. Didėja judesių amplitudė, todėl pasiekiamas daug didesnis efektyvumas ir kitų treniruočių metu.

 

Kodėl STRETCHING?

Stretching treniruotė atstato, suteikia energijos, padeda išvengti perkrovų ir traumų, mažiną įtampą. Tai tiesiog būtina treniruotė visiems  - intensyviai sportuojantiems ar tiesiog sveikatingumo siekiantiems žmonėms.

PAPILDOMA INFORMACIJA

Trukmė: 50 min.
Intensyvumas:
Ką duoda ši treniruotė?
Jėga:
Ištvermė:
Lankstumas:
Atsistatymas:

GOODLIFE draugai

Sukurta: Vata Studio
X

Gauk pakvietimą nemokamai treniruotei ir išbandyk kardinaliai atsinaujinusį GOODLIFE sporto klubą. Čia gausi viską, ko reikia TAVO sėkmės istorijai:

Grupinė treniruotė
Asmeninė treniruotė
Kūno sudėties analizė
Vadybininko konsultacija