Draugaukime: facebook instagram gplius youtube email skype vimeo more

ROLL RECOVERY

Tinkamiausias aktyvus poilsis ir regeneracija jūsų kūnui.

TVARKARAŠTIS TRENERIS TOMAŽ

ROLL RECOVERY  - atsistatymo po krūvio ir savimasažo treniruotė.

Pirmoje treniruotės dalyje atliekamas specialus, atsistatyti padedantis apšilimas visoms raumenų grupėms ir reikalingi mobilumo pratimai sąnariams, tam tikri juosmens pratimai. Treniruotę papildo įvairūs dinaminiai ir statiški tempimo pratimai bei savimasažas volais ir kitomis priemonėmis. Ši treniruotė itin tinka po sunkaus krūvio darbo savaitės metu ar norint paruošti kūną būsimoms treniruotėms. Sumažina raumenų skausmą ir sustingimą, pagerina audinių kraujotaką bei limfotaką. Rekomenduojama visiems pradedantiesiems, nes ši treniruotė yra žemo intensyvumo ir  nereikalauja jokio išankstinio fizinio pasirengimo, gerina bendrą fizinę būklę, pusiausvyrą, mobilumą bei savijautą iškart po treniruotės.

 

Kodėl ROLL RECOVERY?

Nes kūno tobulėjimo kelyje ne mažiau už didelius krūvius svarbu ir tinkamas atsistatymas. Ši dinamiška ir įdomi treniruotė – tinkamiausias aktyvus poilsis ir regeneracija jūsų kūnui.

 

P.S. Treniruotės metu reikėtų dėvėti rūbus, dengiančius rankas ir kojas.

PAPILDOMA INFORMACIJA

Trukmė: 50 min.
Intensyvumas:
Ką duoda ši treniruotė?
Jėga:
Ištvermė:
Lankstumas:
Atsistatymas:

GOODLIFE draugai

Sukurta: Vata Studio
X

GOODLIFE sportuojame tik su treneriais, specialistų pagalba visada nemokama, o treniruotės subalansuotos geram gyvenimui! Registruokis ir išbandyk bet kurią paslaugą ar treniruotę nemokamai.
Pakvietimas galioja nesilankius GOODLIFE 12 mėn.

Grupinė treniruotė
Asmeninė treniruotė
Kūno sudėties analizė
Vadybininko konsultacija