Draugaukime: facebook instagram gplius youtube email skype vimeo more

CALANETICS

Lėtas tempas, nesudėtingi judesiai, puikus rezultatas.

TVARKARAŠTIS TRENERĖ NERINGA
Neringa-V-m
"Kalanetikoje tikrai nebus kada tinginiauti! Laukia pažintis net su tais raumenimis, apie kurių egzistavimą net neįtarėte. Reikės juos „atrasti” ir išmokti įdarbinti. Pas daugelį mūsų dominuoja išoriniai raumenys, o norint atrasti ir įdarbinti giliuosius reikia pasistengti, taip pat išmokti valdyti kūną, jį suprasti. Tad kalanetikoje įdarbinsime ne tik kūną, bet ir protą." Neringa Vyšniauskienė Grupinių treniruočių vadovė

Kalanetikos metodiką sukūrė karjerą baigusi balerina amerikietė Callan Pinckney ir jame apjungė baleto ir jogos patirtis. Pagrindinė kalanetikos bazė perimta iš jogos, kaip ir dėmesys visų raumenų grupėms, atida sąnariams, raiščiams, tempimo pratimams. Treniruotės metu atliekami statiniai pulsuojantys raumenų tempimo bei spaudimo pratimai, mokomasi įdarbinti visus raumenis, nepamirštant apatinių dubens raumenų, pilvo, nugaros. Šio užsiėmimo metu taip pat labai veiksmingai treniruojami gilieji raumenys.

 

Kodėl kalanetika?
Kalanetiką ypač rekomenduojame sėdimą darbą dirbantiems, besiskundžiantiems nugaros ir kaklo srities nuovargiu. Taip pat tai puiki sportinė pradžia apkūniems žmonėms, negalintiems dalyvauti intensyviose treniruotėse.

 

baneris2

PAPILDOMA INFORMACIJA

Trukmė: 55 min.
Intensyvumas:
Ką duoda ši treniruotė?
Jėga:
Ištvermė:
Lankstumas:
Atsistatymas:
Šią treniruotę taip pat veda:

GOODLIFE draugai

Sukurta: Vata Studio
X

Gauk pakvietimą nemokamai treniruotei ir išbandyk kardinaliai atsinaujinusį GOODLIFE sporto klubą. Čia gausi viską, ko reikia TAVO sėkmės istorijai:

Grupinė treniruotė
Asmeninė treniruotė
Kūno sudėties analizė
Vadybininko konsultacija