Draugaukime: facebook instagram gplius youtube email skype vimeo more

YOGA

Tai tūkstanmečius besitęsianti rytų tradicija, kurią mes supaprastinome ir adaptavome sau.

TVARKARAŠTIS TRENERĖ SIGITA
Simona_316x261
"Visų pirma noriu visus padrąsinti - joga tinka kiekvienam. Nepasiduokite baimei, nemenkinkite savo sugebėjimų, o atlikdami asanas nesidairykite į kitus su pavydu. Jogoje svarbiausia taisyklė – būti čia ir dabar, būti su savimi, įsiklausyti į savo kūną. To ir mokysimės iš Aštanga jogos bandydami įvaldyti asanų techniką. O mokydamiesi nepamiršime kasdien džiaugtis mažais pasiekimais." SIGITA Grupinių užsiėmimų trenerė

Aštanga joga yra specifinė jogos padėčių seka, kurią 1948 metais moderniam pasauliui pristatė ir ėmė mokyti Guru Pattabhi Jois. Šio stiliaus jogos praktika pritaikoma įvairaus amžiaus, pajėgumo, lankstumo ir svorio žmonėms, nes asanų variacijos gali būti parenkamos individualiai.

 

Aštanga jogoje labai didelis dėmesys skiriamas kvėpavimui, kiekvienas įkvėpimas ir iškvėpimas yra priderintas prie tam tikro judesio. Sistemingas kvėpavimas ir judėjimas kartu suaktyvina ir gerina kraujotaką. Kadangi ši joga dar ir dinamiška bei aktyvi, ji privers paprakaituoti, tobulins jėgą ir lankstumą, palaikys raumenų tonusą, gerins sąnarių paslankumą, sumažins įtampą kūne ir mintyse, paskatins medžiagų apykaitą ir apdovanos teigiama energija.

 

Kol kūnas dirbs ir bandys įvaldyti asanų preciziką, galva ilsėsis, mintys skaidrės, o jūs mokysitės kantrybės, ramybės ir pusiausvyros meno.

 

Kodėl joga?
Ši dinamiška joga neleidžia užsibūti komforto zonoje, skatina būti geresniu ir priešingai nei kitos fizinės disciplinos padeda sukaupti, o ne iššvaistyti energiją, reikalingą gyvenimui.

 

baneris2

PAPILDOMA INFORMACIJA

Trukmė: 75 min.
Intensyvumas:
Ką duoda ši treniruotė?
Jėga:
Ištvermė:
Lankstumas:
Atsistatymas:

GOODLIFE draugai

Sukurta: Vata Studio
X

Gauk pakvietimą nemokamai treniruotei ir išbandyk kardinaliai atsinaujinusį GOODLIFE sporto klubą. Čia gausi viską, ko reikia TAVO sėkmės istorijai:

Grupinė treniruotė
Asmeninė treniruotė
Kūno sudėties analizė
Vadybininko konsultacija