Draugaukime: facebook instagram gplius youtube email skype vimeo more

BODY PUMP

Populiariausia pasaulyje treniruotė maksimaliems rezultatams!

TVARKARAŠTIS TRENERIS ANDŽEJ
Andzej2
"Užsiėmimas labai dinamiškas, įtraukiantis skirtingas raumenų grupes, išnaudojant skirtingą inventorių. Ir visos treniruotės metu skamba speciali ritmą bei intensyvumą diktuojanti nuotaikinga muzika. 60 treniruotės minučių paskirstytos taip, kad dėmesį tolygiai gautų net 8 raumenų grupės. Bus karšta, bus sunku, bet kartu ir nenuobodu." Andžej Gunevič Grupinių užsiėmimų treneris | Patirtis 11 metų

Prieš pagrindinę intensyvių pratimų dalį, be abejo, apšilsime, o treniruotės pabaigoje keletą minučių skirsime tempui sumažinti bei atvėsti. Pagrindinėje treniruotės dalyje jūsų lauks pritūpimai, įtupstai, rankų lenkimai, tiesimai, mostai į šalis, traukos spaudimai, atsilenkimai. Lavinsime ne tik raumenis ir jėgą, bet ir greitį bei ištvermę.

 

Baziniai pratimai jums tikrai pažįstami, tik BODY PUMP treniruotės metu teks vieną judesį kartoti po 70-100 kartų. Keisis tempas, pratimai, papildomi svoriai, tad treniruotė pareikalaus nemažai jėgų bei ištvermės, o kartu ir lavins šias savybes. Taip pat ryškės raumenys, o nuo nemenkos kardio dozės sudegs apie 500-600 kalorijų, tad tirps ir riebalinis sluoksnis.

 

Kodėl BODY PUMP?

Ne veltui ši treniruotė – viena populiariausių pasaulyje. Ji efektyviai stiprina visą kūną, degina riebalus ir leidžia greičiau pasiekti norimų rezultatų. Jau po pirmų savaičių galėsite džiaugtis kūno pokyčiais.

 

 

 

SPORTUOK SAVO TEMPU IR REZULTATŲ PASIEK GREIČIAU

Nemokamus pulsometrus gauna visi sportuojantys: tiek grupinėse, tiek kitose treniruotėse.

 

PAPILDOMA INFORMACIJA

Trukmė: 55 min.
Intensyvumas:
Ką duoda ši treniruotė?
Jėga:
Ištvermė:
Lankstumas:
Atsistatymas:

GOODLIFE draugai

Sukurta: Vata Studio